|
Przetargi 2013
Frombork 2010-12-13 Oznaczenie sprawy MMK 2/2013 INFORMACJA Zamawiający - Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku - działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia, że w wyniku powtórzenia czynności wyboru oferty, po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr MMK 2/2013 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku" jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:
Frombork 2013-12-03 Oznaczenie sprawy MMK 2/2013 Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnieniu odrzucenia oferty Zamawiający unieważnia dokonane w dniu 24.10.2013 r. czynności: - odrzucenia oferty Firmy "JAK- BUD" Jacek Gontarz, ul. Wiejska 34, 14-500 Braniewo. Podstawa: Orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej wydane w trybie art. 92 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907). Do wiadomości: 1. Firma "JAK-BUD" Jacek Gontarz, ul. Wiejska 34, 14-500 Braniewo 2. Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "DUAL" Wiesław Szynkiewicz, ul. Sadowa 56D, 82-300 Elbląg
Frombork 2010-10-25 Oznaczenie sprawy MMK 2/2013 INFORMACJA Zamawiający - Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku - działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia, że w wyniku powtórzenia czynności wyboru oferty, po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr MMK 2/2013 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku" jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "DUAL" Wiesław Szynkiewicz Uzasadnienie wyboru - oferent zaproponował najniższą cenę na wykonanie robót objętych zamówieniem.
W postępowaniu poddano ocenie następujące oferty:
Zgodnie z art. 94 ust.1 Pzp umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania faksem niniejszego zawiadomienia.
Frombork, dnia 17.10.2013 r. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym SPROSTOWANIE dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na : zadanie pn. "Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 ogłoszonego w dniu 23 sierpnia 2013 r. - numer ogłoszenia: 341996-2013. JEST
Na skutek wniesienia przez wykonawcę Firma "JAK-BUD" Jacek Gontarz 14-500 Braniewo, ul. Wiejska 34 informacji o czynności niezgodnej z ustawą w postępowaniu Zamawiający unieważnia czynności: - wykluczenia Wykonawcy: APARTAMENT S.C. Szurpicka Zofia, Romanowski Leszek, 4-500 Braniewo, ul. Morska 30 C.
MA BYĆ Uzasadnienie: Na skutek wniesienia przez wykonawcę Firma "JAK-BUD" Jacek Gontarz 14-500 Braniewo, ul. Wiejska 34 informacji o czynności niezgodnej z ustawą w postępowaniu Zamawiający unieważnia czynność:
Frombork, dnia 15.10.2013 r. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i wykluczenia Wykonawcy
Na skutek wniesienia przez wykonawcę Firma "JAK-BUD" Jacek Gontarz 14-500 Braniewo, ul. Wiejska 34 informacji o czynności niezgodnej z ustawą w postępowaniu Zamawiający unieważnia czynności: - wykluczenia Wykonawcy: APARTAMENT S.C. Szurpicka Zofia, Romanowski Leszek, 4-500 Braniewo, ul. Morska 30 C.
Frombork 2010-10-04 ZAWIADOMIENIE Działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy Pzp zawiadamia się o wynikach postępowania
Frombork 02.09.2013 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Wszyscy wykonawcy, którzy pobrali SIWZ w postępowaniu MMK2/2013 Dnia 30.08.2013 r. wpłynął do zamawiającego wniosek, zgodnie z dyspozycją art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek: w związku z koniecznością uzyskania rzetelnych ofert cenowych na dostawę bardzo dużego nietypowego asortymentu materiałów budowlanych wnoszę o przesunięcie terminu składania ofert o 2 tygodnie. Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający uwzględnia wniosek wykonawcy w części i informuje, że termin składania ofert zostaje przesunięty na 17. 09. 2013 r. godz. 11:30. Zamawiający wprowadza zmianę treści: p.14.1 części VII SIWZ nadając mu brzmienie "Ofertę obejmującą całość zamówienia należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego w Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, Sekretariat, I piętro nieprzekraczalnym terminie : punkt 14.2 części VII SIWZ nadając mu brzmienie "Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
Frombork, 23.08.2013 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Frombork: MMK 2/2013 Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku Numer ogłoszenia: 341996 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Mikołaja Kopernika , ul. Katedralna 8, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 244 00 71, faks 055 2440072. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MMK 2/2013 Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku (bez wyposażenia), na którą składa się: 1. Budowa budynku recepcyjnego 2. Budowa pawilonu P011 - wieży z kopułą dla teleskopu firmy Sendtner 3. Budowa pawilonu P019 - wieży z kopułą dla teleskopu firmy Repsold 4. Budowa pawilonu P016 ( odsuwanego) dla lunety firmy Bamberg 5. Budowa pawilonu P015 z odsuwanym dachem dla kamery fotograficznej do obserwacji sztucznych satelitów Ziemi. 6. Wewnętrzna instalacja wod.-kan., c.o., wentylacja mechaniczna w budynku recepcyjnym. 7. Instalacje elektryczne w nowobudowanych obiektach oraz w istniejących pawilonach obserwacyjnych. 8. Sieć energetyczna zasilająca, zasilanie poszczególnych rozdzielnic, instalacje niskoprądowe zewnętrzne, rozdzielnica zewnętrzna R.G. 9. Budowa dwóch tarasów obserwacyjnych. 10. Prace remontowe w istniejących pawilonach.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.23.14.00-9, 45.21.23.13-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014 r. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 1.000.000 zł brutto każda. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: Zamawiający wymaga opłaconej polisy na kwotę co najmniej 1.500.000zł lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), 3) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, 4) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 5) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w punktach 1)-5), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności . IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frombork.art.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku ul. Katedralna 8, 14-530 Frombork. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku ul. Katedralna 8, 14-530 Frombork. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie: Budowa Parku Astronomicznego Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku realizowane w ramach projektu Park Astronomiczny Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak. Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Przedmiary robót z kosztorysami ofertowymi Przedmiar robót z kosztorysem ofertowym - tarasy obserwacyjne
Projekt budowlany: Dokumenty formalno-prawne
Projekt wykonawczy: Architektura
|
|